MSIBT ONLINE PRO/AM AUCTION TOURNAMENT 2023

INVITATION OPEN GROUP MSIBT PRO-AM 2023 – ENGLISH

INVITASJON ÅPEN PULJE PRO-AM 2023 – NORWEGIAN

Player link open group Pro/Am 2023

Please make your payment before you enter the open group tournament NOK 300 per pair (approx $30/€30)

Norske spillere, se info om betaling og påmelding lenger ned på siden

FAQ RealBridge

If you just want to kibitz it, you can do that here KIBITZ LINK

THE AUCTION IS NOW OVER, WE FUNDED NOK . 132.757,-

RESULTS FROM THE AUCTION AND THE DIVISION OF THE FINALE GROUPS

AUKSJONSRESULTAT SAMT GRUPPEINNDELING TIL FINALENE

PRIZE POOL

For those who want to play the D-finale with your own partner. you can register by paying the registration fee via this link.

REGISTRATION D-FINALE

PLAYER LINK FINALE D/OPEN GROUP

Vi har nå laget ei påmeldingsside for norske par. Du må huske å også gjennomføre betaling som beskrevet lenger ned på siden.

PÅMELDING FOR NORSKE SPILLERE

Norske par som vil spille D-finalen kan registrere seg ved å vippse 300,- for hele paret til 516428 eller betal til bankkonto: 4516 35 50230. Husk å skrive navnet til begge spillerne.

SPILLERLENKE FINALE D/ÅPEN PULJE

Her finner du link til vår fredagsbridge på RealBridge, start kl 19.30

CONGRATULATIONS TO TOR EIVIND GRUDE – BJARTE MIDTTVEIT WHO WON TH MSIBT PRO/AM AUCTION TOURNAMENT

Bjarte Midttveit                  Tor Eivind Grude with his mother, Marian, who won the B-finale.

B-FINALE WON BY MARIAN GRUDE – HARALD EIDE

C-FINALE WON BY STEFFEN FREDRIK SIMONSEN – IDA WENNEVOLD

D-FINALE AND OVERALL WON BY JAN ARILD OLSEN – TOR BIRKELAND

THESE ARE THE PRIZE WINNERS

Here you can see everything play by play: SUPERFINALEFINALE BFINALE CFINALE D/OPEN

USE THIS QR-CODE TO DONATE TO THE PROJECT

TRYKK HER FOR Å KOMME TIL VÅRE REALBRIDGE-LINKER

VELKOMMEN TIL JUNIORCAMP PÅ LOVUND, 24-26. SEPTEMBER 2021

Invitasjon Norsk Real Cup – Høst 2021, hver fredag på RealBridge

Premieliste HJBK inviterer, torsdager, jan-apr

Premieliste Larvik BK og HJBK klubbkvelder tirsdager, jan-apr

Premieliste NORSK REAL-CUP 2021, mars-apr

Premieliste NORSK BBO-CUP 2021

NORSK BBO-CUP 2021 BLE VUNNET AV STÅLE FRØYLAND, VI GRATULERER!

Premieoversikt Norsk BBO-Cup 2021

Helgeland Juniorbridgeklubb inviterer til Norsk BBO-CUP-2

Alle lørdager tom. April 2021, kl 19.30 på BBO

Avgift kr 50,- pr kveld + 1BBO-$ ved påmelding. Juniorer kr 0,-. Vipps til: 516428 eller betal til bankkonto: 4750 58 94134

Overskuddet fra turneringen går til Norsk juniorcamp 2021, som arrangeres på Lovund 10-12.sep. 2021. Her får bridgeinteresserte barn og unge, fra hele landet, være med på ei eventyrlig helg med masse kortspilling. De får møte- og lære av noen av verdens beste bridgespillere, samt være med på actionfylte aktiviteter. Her skal vi ha deltakere som er fra helt nybegynner til landslagsnivå, og alle får et opplegg tilpasset sitt nivå. Vår målsetting er å kunne tilby dette kostnadsfritt for alle.

Det deles ut klubbpoeng og kretspoeng som bonus.

Vår sponsor, Power, sørger for gavekort med samlet verdi tilsvarende 50% av turneringsoverskuddet fordelt til de 5 beste sammenlagt, samt beste juniorspiller og beste spiller med medlemsnummer over 43000. Det deles ut ekstrapremier til 19. og 29. plass på kvelder med over 35 par.

Sammenlagtresultatet er en Poengserie (i Ruter), hvor alle som deltar i turneringen får fem poeng «for oppmøtet», og de ti beste får bonuspoeng for plassering. Skalaen (inkludert bonus) er: 100-80-60-50-40-30-25-20-15-10-5-5-5-osv. Alle resultater teller med.

Spillere som spiller fra utlandet må melde inn sitt nick til Kurt Ove Thomassen på sms 90666041 eller epost kurtove@hotmail.com.

Velkommen til trivelige bridge-lørdager hvor du støtter det viktige juniorarbeidet.